Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou – Lucie TRAXLOVÁ
Lucie TRAXLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
The marketing mix of the cultural house Kass in Kralupy nad Vltavou
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma "Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou" se zabývá marketingovým mixem, konkrétně v oblasti služeb a to přesněji u kina, které se nachází v kulturním domě v Kralupech nad Vltavou. Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit danou problematiku a stručně shrnout základní charakteristiku řešeného problému. Dále pak zhodnotit současný stav marketingového …moreAbstract:
This bachelor´s work "Marketing mix of civic centre KaSS in Kralupy nad Vltavou" deals with marketing mix in particular the services, especially cinema that is situated in civic centre in Kralupy nad Vltavou. The main aim of this work is to approach the issue and briefly summarize the basic characteristics of the problem. Further evaluate the current marketing mix of the cinema in Kralupy nad Vltavou …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRAXLOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/pbxjbf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRAXLOVÁ, Lucie. Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič