David KADLEC

Bachelor's thesis

Využití PR nástrojů v rámci efektivní komunikace s rodiči žáků kroužku programování v Minecraftu

Use of PR tools in the framework of effective communication with parents of students programming in Minecraft
Abstract:
Využívání her ke vzdělávání je poměrně novou vzdělávací metodou, která se pomalu začíná využívat na školách, ale ne vždy je pochopena z řad rodičů, protože o ní nemají dostatek informací. Ze studií vyplývá, že o tuto formu výuky je ve světě zájem zejména mezi učiteli a žáky, nicméně rodiče této metodě výuky stále nevěří. Cílem práce je navrhnutí účinné PR komunikace s rodiči žáků kroužku programování …more
Abstract:
The use of games for education is a relatively new educational method, which is slowly beginning to be used in schools, but is not always understood by parents because they do not have enough information about it. Studies show that there is interest in this form of teaching in the world, especially among teachers and students, but parents still do not believe in this method of teaching. The aim of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KADLEC, David. Využití PR nástrojů v rámci efektivní komunikace s rodiči žáků kroužku programování v Minecraftu. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management