Eva Luhanová

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit vybraných regionů ČR v segmentu kongresového cestovního ruchu

Meeting industry marketing analysis of the selected regions in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingové aktivity regionů Praha, Karlovarský a Jihomoravský kraj v rámci kongresového cestovního ruchu a navrhnout taková opatření, která přispějí k dalšímu zefektivnění jejich marketingové prezentace v této oblasti. V teoretické části jsou popsány základní principy a nástroje destinačního marketingu a také hlavní specifika kongresového cestovního ruchu. V praktické …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate marketing activities of the regions Prague, Karlovy Vary and South Moravia in the area of meeting industry and to suggest recommendations to increase their marketing effectiveness in this area. In the theoretical part, the concept of destination marketing is explained and the meeting industry is characterized. In the practical part, the prerequisites of the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Andrea Libová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24704