Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kateřina Melmuková
Bc. Kateřina Melmuková
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A suggestion of marketing activities for promotion and increase of sales
Abstract:
Práce se zabývá oblastí marketingu. Má za cíl identifikovat, popsat a vyhodnotit účinnost nástrojů marketingové komunikace vybraného podniku, které podnik pro své marketingové účely využívá, a navrhnout opatření. Dalším cílem je připravit a realizovat marketingovou kampaň s využitím zvoleného marketingového nástroje. V analytické části je popsán marketing obecně, jeho koncepty, marketingové prostředí …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the marketing field. Its aim is to identify, describe and evaluate the effectiveness of marketing communication tools of a selected company, used for its marketing purposes, and suggest further actions. Another objective is to prepare and implement a marketing campaign using the chosen marketing tool. The analytical part describes marketing in general, its concepts, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x5z37/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane