Mgr. Silvia Šusteková

Bakalářská práce

Recursos lingüísticos de persuasión en la publicidad

The linguistic devices of persuasion in advertising
Abstract:
The thesis describes usage of the linguistic devices of persuasion in the Spanish advertisments for alcoholic drinks and explains importance of alcohol in Spanish culture.
Abstract:
Práce popisuje použití jazykových persuasivních prostředků ve španělské reklamě na alkohol a vysvětluje důležitost alkoholu ve španělské kultuře.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta