Vliv stresu na nákupní chování v době pandemie – Pavla Hybešová
Pavla Hybešová
Master's thesis
Vliv stresu na nákupní chování v době pandemie
The effect of stress on shopping behavior during a pandemic
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak stres ovlivňuje nákupní chování. Za stresovou situaci byla v této práci považována pandemická situace, která nastala na začátku tohoto roku. Za metodu výzkumu byl zvolen hloubkový polostrukturovaný rozhovor s 10 respondenty, který byl následně analyzován formou zakotvené teorie. V rámci této teorie bylo provedeno otevřené kódování, kterým byly označeny hlavní …moreAbstract:
The aim of this thesis was to determine how stress affects shopping behavior. The pandemic situation that occurred at the beginning of this year was considered a stressful situation in this thesis. An in-depth semi-structured interview with 10 respondents was chosen as the research method, which was subsequently analyzed in the form of Grounded Theory. Within this theory, open coding was performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81377
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Sdílená ekonomika a kulturní cestovní ruch očima Generace Z
Matěj Hartl -
Chování a preference generace Z v cestovním ruchu
Leona Kvapilová -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Stresory generace Z v pracovním prostředí
Lucie Mrklasová -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Nákup vakcín proti covid-19 organizovaný EU - právní rámec, podmínky smluv, překryv s kompetencí registrace
Klára Melicherová -
Nákup ochranných pomůcek v době pandemie – právní a ekonomické aspekty
Veronika Baršová