Pavla Švejcarová

Diplomová práce

Médiokracie - politická komunikace v době masových médií

Mediocracy - political communication in the mass media era
Anotace:
Práce analyzuje využívání sociální sítě Facebook v období před předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se konaly na podzim v roce 2013. Práce vymezuje a definuje základní pojmy politického marketingu, politické komunikace a její nové, moderní formy spojené s fungováním internetu a sociálních sítí. V analytické části jsou zkoumány facebookové profily vybraných, následně parlamentních …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyse how Czech political parties used social network to political communication before election in year 2013. The work tries to define the basic concepts of political marketing, political communication and new, modern forms of it associated with the Internet and social networks. In the analytical part I analyse Facebook profiles of selected parties. The work is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
  • Vedoucí: Karel Müller
  • Oponent: Vladimíra Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44415