Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci – Petr Bartáček
Petr Bartáček
Bachelor's thesis
Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci
Quality of External Communication in a Selected Organisation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí externí komunikace vztažené k osobní komunikaci investičního specialisty se zákazníkem. Cílem práce bylo posoudit kvalitu externí komunikace prostřednictvím zákaznické spokojenosti, identifikovat komunikační bariéry vyskytující se v rámci této komunikace a zjistit vztah těchto komunikačních bariér a případné nespokojenosti zákazníků. Cíle práce byly naplňovány prostřednictvím …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of external communication related to the personal communication of the investment specialist with the customer. The aim of the thesis was to assess the quality of external communication through customer satisfaction, to identify communication barriers occurring within this communication and to determine the relation between these communication barriers and possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88826
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Miloslava Hiršová
- Reader: Irena Míková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Management
Theses on a related topic
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Unified control of communication with devices and external systems in Smart Grid environments
Václav Hála -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel