Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci – Petr Bartáček
Petr Bartáček
Bakalářská práce
Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci
Quality of External Communication in a Selected Organisation
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí externí komunikace vztažené k osobní komunikaci investičního specialisty se zákazníkem. Cílem práce bylo posoudit kvalitu externí komunikace prostřednictvím zákaznické spokojenosti, identifikovat komunikační bariéry vyskytující se v rámci této komunikace a zjistit vztah těchto komunikačních bariér a případné nespokojenosti zákazníků. Cíle práce byly naplňovány prostřednictvím …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the area of external communication related to the personal communication of the investment specialist with the customer. The aim of the thesis was to assess the quality of external communication through customer satisfaction, to identify communication barriers occurring within this communication and to determine the relation between these communication barriers and possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Miloslava Hiršová
- Oponent: Irena Míková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Unified control of communication with devices and external systems in Smart Grid environments
Václav Hála -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel