Erika Hejčová
Bakalářská práce
Umění v reklamě
Art in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na popis a rozbor vývoje historických skutečností v oblasti reklamního plakátu. Práce bude primárně třídit a zpracovávat klíčové aspekty dané proble-matiky. Bude analyzovat oblast umění a reklamy. Zaměří se na zpracování vývojové linie reklamního plakátu, a to v kontinuitě s tvorbou Alfonse Muchy, jako významného předsta-vitele uměleckého směru secese. Práce se orientuje …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on description and detailed investigation of historical back-ground of the advertising posters. The thesis classifies and elaborate on key aspects of the given topic. Another major part of the thesis is analysis of art and the advertisement which are a crucial elements of examined topic. Moreover, the thesis will closely examine the line of development of the advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hejčová, Erika. Umění v reklamě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
Irena Pohlová -
Reklamní tvorba Alfonse Muchy
Martina Minaříková -
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Ondřej Viktora -
Alfons Mucha jako reklamní tvůrce nového stylu
Markéta Kratochvílová -
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Hana Bartková -
Plakátová tvorba v období poetismu: paralely mezi poetismem a reklamním plakátem
Kateřina Luxová -
Diplomová práce, Sociální reklamní kampaň
Barbora FINKOVÁ -
Reklamní strategie
Milan Rychnovský