Jednotná vizuální identita
lektorského centra GASK v Kutné Hoře – Tereza Budská
Tereza Budská
Bakalářská práce
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Unified visual identity of the GASK education center in Kutná Hora
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační strategie a vizuální identitou lektorského centra GASK v Kutné Hoře. Práce obsahuje vysvětlení základních pojmů jako jsou vizuální identita, marketingová komunikace, cílová skupina, komunikační prostředky, příprava komunikace a strategie. V další části popisuje vznik a historii příspěvkové organizace GASK, v níž se Lektorské centrum nachází. Práce mimo …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a communication strategy and visual identity for the GASK education center in Kutná Hora. The first part of the thesis contains an explanation of basic concepts such as visual identity, marketing communication, target group, means of communication, communication preparation, and strategy. The second part of the thesis describes the origin and history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace příspěvkové organizace Vysočina Tourism
Veronika Hanzálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva