Jednotná vizuální identita
lektorského centra GASK v Kutné Hoře – Tereza Budská
Tereza Budská
Bakalářská práce
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Unified visual identity of the GASK education center in Kutná Hora
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační strategie a vizuální identitou lektorského centra GASK v Kutné Hoře. Práce obsahuje vysvětlení základních pojmů jako jsou vizuální identita, marketingová komunikace, cílová skupina, komunikační prostředky, příprava komunikace a strategie. V další části popisuje vznik a historii příspěvkové organizace GASK, v níž se Lektorské centrum nachází. Práce mimo …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a communication strategy and visual identity for the GASK education center in Kutná Hora. The first part of the thesis contains an explanation of basic concepts such as visual identity, marketing communication, target group, means of communication, communication preparation, and strategy. The second part of the thesis describes the origin and history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.![https://is.vskk.cz/zp/3721 https://is.vskk.cz/zp/3721](/pics/fmgr/f_ap_pdf.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1270 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1270](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1277 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1277](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1273 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1273](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1272 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1272](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1271 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1271](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1269 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1269](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1281 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1281](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1280 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1280](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1275 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1275](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1274 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1274](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1279 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1279](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/posudek/vedouci https://is.vskk.cz/zp/3721/posudek/vedouci](/pics/fmgr/f_ap_pdf.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/posudek/oponent/861 https://is.vskk.cz/zp/3721/posudek/oponent/861](/pics/fmgr/f_ap_pdf.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1278 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1278](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
![https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1276 https://is.vskk.cz/zp/3721/priloha/1276](/pics/fmgr/f_im_jpeg.gif)
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Využití podnikové ekonomické analýzy v neziskovém sektoru
Markéta Břinčilová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala
Název
Vložil
Vloženo
Práva