Bc. David Dobrovolný

Diplomová práce

Platformer game with block-based programming control

Platformer game with block-based programming control
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na proces návrhu, vývoje a testování blokové programovací hry zaměřené na událostmi řízené programování. Popisuje postupy návrhu několika herních mechanik, integraci jednotlivých komponent (herní logika, blokové prostředí Blockly, renderování) a návrh herní světů (úrovní). Výsledky z testování na 25 uživatelích jsou shrnuty několika grafy, které tak poskytují informace o …více
Abstract:
The thesis focuses on the process of designing, development and testing of block-based programming game with focus on event driven programming. It describes design iterations of several game mechanics, integration of particular components (game logic, Blockly environment, rendering) and the design of the game worlds (levels). Results from testing on 25 users are summarized in number of graphs which …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Tomáš Effenberger

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Umělá inteligence a zpracování dat / Strojové učení a umělá inteligence

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.