Zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ se sexuálním zneužíváním v online prostředí – Bc. Michaela Bárová
Bc. Michaela Bárová
Diplomová práce
Zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ se sexuálním zneužíváním v online prostředí
Experience of Middle School Students with Sexual Abuse Online
Anotace:
V diplomové práci se zabýváme zkušenostmi žáků 2. stupně základních škol se sexuálním zneužíváním v online prostředí. V teoretické části práce se zabýváme sexuálním zneužíváním dětí obecně, komerčním sexuálním zneužíváním dětí, signály a následky komerčního sexuálního zneužívání dětí a dokumentem V síti. V další kapitole jsme se zaměřili na online prostředí, sociální sítě, rizika a legislativu. Poslední …víceAbstract:
In this diploma thesis we deal with the experience of middle school students with sexual abuse online. In the theoretical part we deal with sexual abuse of children in general, commercial sexual abuse of children, signals and consequences of commercial sexual abuse of children and the document V síti. in the next chapter we focused on the online world, social networks, risks and legislation. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bárová, Michaela. Zkušenosti žáků 2. stupně ZŠ se sexuálním zneužíváním v online prostředí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kybergrooming v prostředí sociálních sítí
Tereza Tremčinská -
Kybergrooming u žáků 2. stupně základních škol na vybraných komunikačních platformách (Instagram, Snapchat, Messenger)
Tereza KORENÍKOVÁ -
Kybergrooming u žáků druhého stupně základních škol
Kristýna WEISSMANNOVÁ -
Kybergrooming u žáků základních škol
Zdenka KARAFIÁTOVÁ -
Kyberšikana se zaměřením na kybergrooming u žáků 2. základních škol
Aneta Vejmolová -
Kybergrooming jako nebezpečný jev on-line komunikace v ČR
Kateřina Kantorová -
Kyberšikana, kybergrooming, kyberstalking a další nebezpečné související komunikační jevy
Michaela ŘEHÁČKOVÁ -
Kybergrooming a další nebezpečné aktivity spojené s využíváním moderních komunikačních technologií
Pavel VALCHÁŘ