Jan ČERVINKA

Bachelor's thesis

Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014

The analysis of election campaign and of making use of political marketing in the prezidential election in Slovakia in 2014
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá volebními kampaněmi vybraných kandidátů na prezidenta Slovenské republiky během přímé volby v roce 2014. Svým tematickým vymezením spadá práce do kategorie případových studií pojednávajících o prezidentských volbách perspektivou politického marketingu, kterých byla v poslední době v českém prostředí sepsána řada. Práce je mimo úvod a závěr strukturována do tří …more
Abstract:
The thesis deals with the election campaigns of candidates selected for the post of President of the Slovak Republic during the direct elections in 2014. As far as the scope of the subject matter is concerned, the thesis falls into the category of case studies dealing with the presidential election from the perspective of political marketing. The number of such case studies has been quite high in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavel Maškarinec, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERVINKA, Jan. Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta