Bc. Tereza Spilková

Bakalářská práce

Reality show: mediatizace, marketizace a celebritizace

Reality Shows: Mediatization, Marketization and Celebritization
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifický televizní pořad Robinsonův ostrov. Zjišťuje, jak medializace a marketizace změnila životy soutěžících. Specifikuje využívané marketingové nástroje pořadu. Obsahuje analýzu pořadu, která blíže přiblíží propagační strategii pořadu a rozhovory, které ukáží určité změny v životech soutěžících.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on a specific television program Robinsonův ostrov. Finds out how media and marketing has changed the lives of competitors. Specifies the marketing tools used by the show. It contains an analysis of the show, which will bring a closer look at the promotional strategy of the show and interviews that will show certain changes in the lives of the contestants.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma