Reality show: mediatizace, marketizace a celebritizace – Bc. Tereza Spilková
Bc. Tereza Spilková
Bakalářská práce
Reality show: mediatizace, marketizace a celebritizace
Reality Shows: Mediatization, Marketization and Celebritization
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifický televizní pořad Robinsonův ostrov. Zjišťuje, jak medializace a marketizace změnila životy soutěžících. Specifikuje využívané marketingové nástroje pořadu. Obsahuje analýzu pořadu, která blíže přiblíží propagační strategii pořadu a rozhovory, které ukáží určité změny v životech soutěžících.Abstract:
The bachelor thesis focuses on a specific television program Robinsonův ostrov. Finds out how media and marketing has changed the lives of competitors. Specifies the marketing tools used by the show. It contains an analysis of the show, which will bring a closer look at the promotional strategy of the show and interviews that will show certain changes in the lives of the contestants.Klíčová slova
Manipulace pořad sláva soutěž televize život Manipulation show fame competion television life
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g01pd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Manipulace, dezinformace a chyby v televizním zpravodajství
Jitka Ziková -
Jazykové techniky manipulace v reklamě.
Ekaterina MALYSHEVA -
Kvalita a objektivita informací v médiích: pravda versus manipulace a dezinformace
Gabriela Boháčková