Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz – Bc. Ondřej KUBICA
Bc. Ondřej KUBICA
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBICA, Ondřej. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdf75c/.
Jak správně citovat práci
KUBICA, Ondřej. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva