Bc. Ondřej KUBICA

Diplomová práce

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBICA, Ondřej. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing