Kritické myšlení a jeho význam v informační společnosti – Vladimíra Žáčková
Vladimíra Žáčková
Bachelor's thesis
Kritické myšlení a jeho význam v informační společnosti
Critical thinking and its importance in the information society
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá významem kritického myšlení v dnešní informační společnosti. Představuje základní pojmy z oblasti informační společnosti a kritického myšlení. Nastiňuje základní dovednosti kritického myslitele, nejčastější překážky v kritickém myšlení a oblasti užití kritického myšlení. Praktická část se zaměřuje na seznámení s kurzy kritického myšlení na převážně zahraničních univerzitách …viacAbstract:
This thesis deals with the importance of critical thinking in today's information society. It presents the basic concepts of information society and critical thinking. It outlines the basic skills of critical thinkers, the most common barriers in critical thinking and the use of critical thinking. The practical part focuses on the acquainting with courses of critical thinking mostly taught at universities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: Antonín Pavlíček
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65814
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Koncept informační společnost v odraze současné informační politiky ČR se zaměřením na digital divide
Tibor Uhrín -
Tvůrčí psaní v informační společnosti se zaměřením na postupy tvorby epických žánrů
Petr Horáček -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová -
Projevy informační společnosti ve veřejné správě
Monika Handlová -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Historie informacni vedy v USA v prvni polovine 20. stoleti
Zdeňka Soldánová -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní ScioŠkoly Jihlava: případová studie
Kristýna Sobotková -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý