Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19 – Daria Bespalova
Daria Bespalova
Bachelor's thesis
Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19
Marketing program in the commercial activities of the Four Seasons Hotel after the pandemic Covid-19
Abstract:
Závěrečná práce se člení do dvou dílčích částí. V teoretické části práce bude provedena deskripce a charakteristika analýzy literárních pramenů; srovnávací analýza metodických materiálů; seskupování, srovnávání, výpočty, analýza, struktura marketingového plánu. V praktické části bude proveden výzkum na odhalení silných a slabých stránek marketingu společnosti Four Seasons. Informace bude čerpána z …moreAbstract:
The final thesis is divided into two parts. In the theoretical part of the thesis, a description and characterisation of the analysis of literary sources will be performed; comparative analysis of methodological materials; grouping, comparison, calculations, analysis, structure of the marketing plan. In the practical part, research will be carried out to reveal the strengths and weaknesses of Four …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Arnošt Traxler, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BESPALOVA, Daria. \textit{Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/pdge3o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM
Martin Barák -
Krátkodobý finanční management
Zuzana Hrdinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights