Jak jsou děti motivovány pomůckami ke studiu anglického jazyka na základní škole – Bc. Lea Slováčková
Bc. Lea Slováčková
Bachelor's thesis
Jak jsou děti motivovány pomůckami ke studiu anglického jazyka na základní škole
How children are motivated: Resources for learning English at basic school
Anotácia:
Diplomová práce „Jak jsou děti motivovány: pomůcky pro výuku angličtiny na základní škole “ pojednává o důležitosti motivace žáků na základní škole z hlediska používání různých pomůcek ať již klasických (učebnice, slovníky), tak moderních jako například počítače a příslušné výukové programy, internet apod. Tyto pomůcky jsou roztříděny a také jsou popsány jejich výhody a nevýhody. V práci lze nalézt …viacAbstract:
This thesis ”How children are motivated: Resources for learning English at basic school” deals with the importance of students’ motivation at basic school from the point of view of using classical resources (coursebooks, dictionaries) and modern resources as computers, computers programmes and the internet etc. These materials are classified and described. You can find several suggestions how to work …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b2djn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová