Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře – Bc. Nikola Prášilová
Bc. Nikola Prášilová
Diplomová práce
Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře
How To Streamline Onboarding In A Marketing Agency: The Project Manager's Guide
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření zadání pro tvorbu manuálu projektového manažera za účelem zefektivnění onboardingového systému. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingových agentur, projektového řízení, onboardingu a manuálu pro nové členy týmu. V druhé části jsou zpracované marketingové výzkumy, které přináší …víceAbstract:
The subject of the master thesis is to set up guidelines for project managers in order to make the onboarding system more effective. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part brings the knowledge of marketing agencies, project management, onboarding and manual for new team members. The second part will discuss the marketing research, which brings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRÁŠILOVÁ, Nikola. \textit{Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdh1qi/.
Jak správně citovat práci
Prášilová, Nikola. Příručka projektového manažera jako nástroj pro zefektivnění onboardingu v marketingové agentuře. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace