Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média – Karolína FORMÁNKOVÁ
Karolína FORMÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média
Political marketing of selected political parties in elections to the House of Commons with focus on social media
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na volby do poslanecké v roce 2017 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena detailní analýza aktivity stran ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD, a České pirátské strany v sociálních médiích za období předcházející parlamentním volbám. Provedený výzkum zajistil data …moreAbstract:
The present work is focused on the political marketing of elections to The Chamber of deputies in 2017. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD and Czech Pirate Party in social media for the period before elections to The Chamber of deputies. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMÁNKOVÁ, Karolína. \textit{Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pdj1ty/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FORMÁNKOVÁ, Karolína. Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh