The use of L1 in a language teaching context by non-native language teachers – Martina Searles
Martina Searles
Bakalářská práce
The use of L1 in a language teaching context by non-native language teachers
The use of L1 in a language teaching context by non-native language teachers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití mateřského jazyka a překlad v kontextu výuky jazyků učitelem nerodilým mluvčím. Je rozdělen na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly. Každá kapitola je dále rozdělena do tří podkapitol. První kapitola vysvětluje důležitou terminologii používanou při výuce jazyků a její použití v kontextu této práce. Rovněž zkoumá …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of mother tongue and translation in a language teaching context by non-native speakers. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part incorporates two chapters. Each chapter is further separated in three subchapters. Chapter one explains some important terminology applied in language teaching and used in the context …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4667/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
- Oponent: MA Gregor Kalinowski, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny přivádějící klienty k využití služeb azylového domu a jejich přístup k aktivnímu zapojení do řešení vlastní situace
Veronika NAWAROVÁ -
Přístup a užití adolescentů k digitálním technologiím
Lucie BUČKOVÁ -
Netradiční přístupy k užití strun v hudebních performancích na přelomu 20. a 21. století
Martin Žák -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Postoje dospělých studentů na úrovni A2 k používání mateřského jazyka ve výuce angličtiny
Dominika Poková -
EFL learners' attitudes towards non-native speakers' accents in the Czech Republic
Jitka Gűttnerová -
Approach to the use of Chinese language in contemporary poetry of anglophone Chinese diaspora: Case study of Nina Mingya Powles’ poetry
Klára Šílová -
Use of statistical parametric mapping to facilitate the identification of affected areas of the brain on PET images of patients with epilepsy
Martin Kojan