Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka – Lenka Mrázková
Lenka Mrázková
Master's thesis
Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navržení a zpracování marketingového plánu a návrhu péče o zákazníka pro startup firmu FairList s.r.o., který vychází analýz vnitřního a vnějšího prostředí, z konzultací s pracovníky firmy, dotazníkového šetření, metody Safari a pozorování. Výsledkem práce je marketingový plán a návrh péče o zákazníka, který reaguje na reálnou potřebu v čase.Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design marketing plan and associated customer experience draft for FairList s.r.o. company. Final marketing plan and marketing experinece draft is designed according to internal and external analysis, according to consultation with company´s employees, questionair surfy, method Safari and obsevation. Output of thesis is marketing plan and customer experience draft …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pe6bpg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka}. Online. Diplomová práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pe6bpg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Význam customer experience v hotelech a penzionech
Martin Pleyer -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Mapování odrůd a plán péče o Tyršův sad v Moravském krasu
Nikola JANÁKOVÁ -
Edukace matek o péči o novorozence v porodnici
Michaela DOBIÁŠOVÁ -
Edukace ženy o péčí o prsa během kojení
Salome Ester SITKOVÁ -
Plán péče o chráněné území přírody
Nicola Glabasniová