Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace – Ing. Roman Diviš
Ing. Roman Diviš
Doctoral thesis
Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace
Methodology for determining the capacity of railway stations using computer simulation
Anotácia:
Železniční doprava představuje jeden ze základních způsobů dopravy osob a zboží. Infrastruktura železnice je restriktivnější a omezenější (než je tomu např. u infrastruktury automobilové dopravy) a případné technické problémy na zařízeních či přetížení části infrastruktury mohou negativně ovlivnit mnoho vlaků na železnici. Techniky určování kapacity na železnici slouží k analýze a vyhodnocení, jakou …viacAbstract:
Rail transport is one of the basic modes of transport of people and goods. The railway infrastructure is more restrictive and limited (than, for example, in the case of road transport infrastructure) and possible technical problems on equipment or overload of part of the infrastructure can negatively affect many trains on the railway. Techniques for determining the railway capacity are used to analyse …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. Ing. Antonín Kavička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVIŠ, Roman. \textit{Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace}. Online. Dizertačná práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pe9uny/.
Jak správně citovat práci
Diviš, Roman. Metodika určování propustnosti kolejišť železničních stanic s podporou počítačové simulace. Pardubice, 2020. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsDoctoral programme / odbor:
Electrical Engineering and Informatics / Information, Communication and Control Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Kapacita vlakových souprav kombinované přepravy
Matěj Moravec -
Vyhodnocování odlišných variant železničního provozu s využitím počítačové simulace
Jakub Zatloukal -
Využití pokročilých počítačových simulací pro analýzu obvodů v železniční zabezpečovací technice
Petr MAZOUR -
Metodika vyšetřování dopravních nehod
Langmajerová Langmajerová -
Metodika pro posuzování vlivu ergonomických faktorů pracovního prostředí na spolehlivost operátorů detekční kontroly v letecké dopravě
Jan Zýka -
Metodika posouzení vzájemné návaznosti osobní veřejné silniční a železniční dopravy v návaznosti na uživatele
Marie Gryczová -
Cyklistická doprava v Evropě. Komparace stavu rozvoje městské cyklistiky a cyklistické infrastruktury v Praze a ve Vídni
Blanka Drožová -
Individuální automobilová doprava v Brně - vývoj, kontext, problémová místa
Daniel Lengal