Analýza marketingové komunikacní strategie Music baru Backdoors – Vojtěch Hubálovský
Vojtěch Hubálovský
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikacní strategie Music baru Backdoors
Marketing Communication Strategy in Music bar Backdoors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Martin FINK
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubálovský, Vojtěch. Analýza marketingové komunikacní strategie Music baru Backdoors. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva