Bc. Tadeáš Adamjak

Diplomová práce

Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci

The Scarcity Principle and its Utilization in Marketing Communication
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je preskúmať, ako princíp nedostatku ovplyvňuje spotrebiteľské správanie, aké faktory určujú účinnosť taktiky nedostatku a ako sa táto taktika využívajú v marketingovej komunikácii.
Abstract:
The aim of the thesis is to examine how the scarcity principle influences consumer behaviour, what factors determine the effectiveness of scarcity tactics and how these tactics are used in marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Adamjak, Tadeáš. Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace