Mgr. Veronika PODHAJSKÁ

Bakalářská práce

Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení

Self-Perception of school performance success among secondary school children with specific learning disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí žáků se specifickou poruchou učení. Teoretická část práce se v krátkých jednotlivých kapitolách věnuje problematice související se zvoleným tématem, jedná se především o specifické poruchy učení a jejich definování, popis jednotlivých druhů, příčiny či diagnostika SPU, a následně sebepojetí a sebehodnocení žáků s SPU v různých vybraných oblastech …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of self-concept of pupils with specific learning disa-bilities. The theoretical part of the thesis deals with issues related to the selected topic, espe-cially the specific learning disabilities (SPU) and their definition, description of each species, causes or diagnostics of SPU, and subsequently self-concept and self-evaluation of pupils with specific learning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODHAJSKÁ, Veronika. Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta