Mgr. Veronika PODHAJSKÁ

Bachelor's thesis

Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení

Self-Perception of school performance success among secondary school children with specific learning disorders
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí žáků se specifickou poruchou učení. Teoretická část práce se v krátkých jednotlivých kapitolách věnuje problematice související se zvoleným tématem, jedná se především o specifické poruchy učení a jejich definování, popis jednotlivých druhů, příčiny či diagnostika SPU, a následně sebepojetí a sebehodnocení žáků s SPU v různých vybraných oblastech …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of self-concept of pupils with specific learning disa-bilities. The theoretical part of the thesis deals with issues related to the selected topic, espe-cially the specific learning disabilities (SPU) and their definition, description of each species, causes or diagnostics of SPU, and subsequently self-concept and self-evaluation of pupils with specific learning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PODHAJSKÁ, Veronika. Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta