Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení – Mgr. Veronika PODHAJSKÁ
Mgr. Veronika PODHAJSKÁ
Bachelor's thesis
Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení
Self-Perception of school performance success among secondary school children with specific learning disorders
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí žáků se specifickou poruchou učení. Teoretická část práce se v krátkých jednotlivých kapitolách věnuje problematice související se zvoleným tématem, jedná se především o specifické poruchy učení a jejich definování, popis jednotlivých druhů, příčiny či diagnostika SPU, a následně sebepojetí a sebehodnocení žáků s SPU v různých vybraných oblastech …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of self-concept of pupils with specific learning disa-bilities. The theoretical part of the thesis deals with issues related to the selected topic, espe-cially the specific learning disabilities (SPU) and their definition, description of each species, causes or diagnostics of SPU, and subsequently self-concept and self-evaluation of pupils with specific learning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODHAJSKÁ, Veronika. \textit{Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/peifbv/.
Jak správně citovat práci
PODHAJSKÁ, Veronika. Sebepojetí školní úspěšnosti dětí středních škol se specifickou poruchou učení. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Bára Macháčková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Dagmar Šindlerová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Radka Vlková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová