Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign – Bc. Natália Belicová
Bc. Natália Belicová
Diplomová práce
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Anotace:
Tato práce analyzuje reklamy propagující odchod z EU zveřejněné na Facebooku v době referenda z roku 2016. Bylo vybráno čtyřiadvacet obrazových reklam, které byly zkoumány z hlediska lingvistických, supralingvistických a vizuálních persuazivních prvků. Lingvistická analýza se opírá o práci Jeanne Fahnestock (2011). Analýza supralingvistických prvků je založena primárně na triádě etos, patos a logos …víceAbstract:
This thesis aims to analyze pro-Brexit adverts published on Facebook at the time of the referendum of 2016. Twenty-four banner ads were selected and examined in terms of linguistic, supralinguistic and visual persuasive elements. Linguistic analysis is based on the work of Jeanne Fahnestock (2011). The analysis of supralinguistic elements is based primarily on the triad of ethos, pathos, and logos …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oecs2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.