Budovy tržnic v České Republice na konci 19. století a počátku 20. století – Tereza FIALOVÁ
Tereza FIALOVÁ
Bakalářská práce
Budovy tržnic v České Republice na konci 19. století a počátku 20. století
Marketplaces in the Czech republic from the 19th century and the beginning of the 20th century
Anotace:
Práce mapuje architekturu tržnic z konce 19. století a počátku 20. století v České Republice. Současně soustřeďuje pozornost na vývoj obchodních budov. Navíce zkoumá současné využití tržnic i jejich zahraniční paralely.Abstract:
The work maps the architecture of marketplaces from the end of the 19th century and the beginning of the 20th century in the Czech Republic. At the same time it focuses on the development of sales buildings. In addition, it examines the current use of marketplaces and their foreign parallels
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Rostislav Švácha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Tereza. Budovy tržnic v České Republice na konci 19. století a počátku 20. století. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny výtvarných umění / Dějiny výtvarných umění
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie koronaviru na finanční trhy
Viktor Vráblik -
Válka na Ukrajině a její vliv na globální a regionální finanční trhy
Vojtěch Fišer -
Devizové trhy, podstata a aplikace technické analýzy na devizových trzích
Tomáš Černík -
Finanční trhy z pohledu regulace
Denys Teteruk -
Lokální trhy ve vybraném regionu ČR
Martin Liška -
Vliv SARS-CoV-2 na vybrané finanční trhy
Adam Bako -
Behaviorální finance – vliv COVID-19 na kapitálové trhy
Barbora Tomíčková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník
Název
Vložil
Vloženo
Práva