Bc. Kristýna Balatková

Diplomová práce

Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy

Possibilities of marketing communications in solving social problems - eating disorders
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou, zda jsou média zodpovědná za vznik poruch příjmů potravy u mladých žen a dívek, tím, že jsou v nich prezentováni lidé téměř výhradně štíhlé postavy (někdy až extrémně). V práci je stručně popsána problematika sociálního marketingu a sociálních problémů. Dále se zabývá vnímáním lidského těla a postoji k němu, a krátce postihuje vývoj vnímání lidského těla v průběhu dějin …více
Abstract:
This thesis deals with the question as to whether the media are responsible for the development of eating disorders in girls and young women, due to their presentation, almost exclusively, of people with a slim figures (sometimes even extremely slim). The work contained within will briefly describe the issues of social marketing and social problems, as well as the perception of the human body and people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní