Vizualita v televizní reklamě se zdravotnickou tématikou – Bc. Jana BROUMSKÁ
Bc. Jana BROUMSKÁ
Diplomová práce
Vizualita v televizní reklamě se zdravotnickou tématikou
Visuality in television advertising with medical theme
Anotace:
Diplomová práce na téma Vizualita v reklamě se zdravotnickou tématikou se zabývá analýzou vizuality tří vybraných reklamních klipů, jejichž obsah je věnován zdravotnické tématice. Reklamní spoty byly prezentovány v českých veřejnoprávních i privátních televizních kanálech. Práce začíná popisem historie reklamy, na kterou navazují kapitoly vysvětlující odborné pojmy, týkající se definování reklamy, …víceAbstract:
The thesis Visual representation of television commercials on medical subjects deals with an analysis of the visual representation of three selected commercial clips on medical subjects. The commercial clips were shown on the Czech public and independent television channels. The thesis begins with a description of the history of commercials, following chapters deal with an explanation of technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Mašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROUMSKÁ, Jana. Vizualita v televizní reklamě se zdravotnickou tématikou. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Etika v reklamě
Tereza Kovandová -
Etika online marketingu
Roman POLOK -
Etika v marketingové komunikaci
Monika Švarcová