Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel – Ingrid FACKOVÁ
Ingrid FACKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel
Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel
Abstract:
Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce …moreAbstract:
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities in quality management systems. The analytical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21326
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FACKOVÁ, Ingrid. \textit{Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pf04m0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FACKOVÁ, Ingrid. Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing