Ingrid FACKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel
Abstract:
Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce …more
Abstract:
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities in quality management systems. The analytical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 21326

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FACKOVÁ, Ingrid. Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing