Ingrid FACKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel
Anotace:
Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce …více
Abstract:
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities in quality management systems. The analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21326

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FACKOVÁ, Ingrid. Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing