Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel – Ingrid FACKOVÁ
Ingrid FACKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel
Marketing aspects of implementation quality management system in the company Parabel
Anotace:
Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce …víceAbstract:
This thesis deals with marketing aspects of introducing a quality management system in the company Parabel. The theoretical part focuses on a quality management system and its process and efficiency, it focuses on problems of supply-demand relations in terms of marketing, customer position in marketing theory, methods and measurement possibilities in quality management systems. The analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21326
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FACKOVÁ, Ingrid. \textit{Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pf04m0/.
Jak správně citovat práci
FACKOVÁ, Ingrid. Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing