Rozbor cílových skupin a efektivnosti jejich oslovení vybraným médiem – Bc. Kamila Fišerová
Bc. Kamila Fišerová
Master's thesis
Rozbor cílových skupin a efektivnosti jejich oslovení vybraným médiem
Analysis of Target Groups and Effectiveness of Their Addressing by the Selected Medium
Abstract:
Práce zkoumá, jaký vliv mají média na cílové skupiny. Objasňují a vysvětlují se termíny, které se používají v souvislosti s médii. Dnešní rozhlasové stanice jsou zcela vyprofilované a formátový výběr je rozhodně rozmanitější než kdy předtím. Pomocí výsledků poslechovosti provádím kompletní analýzu rozhlasové stanice Evropa2 a její postavení na trhu. Zaměřuji se na její cílovou skupinu a uvádím mediální …moreAbstract:
This thesis examines what impact the media have on the target groups. Furthermore, the terms being used in connection with the media are explained and illustrated. Current broadcast channels are completely profiled and the format choice is definitely more various than ever before. I am conducting a complete analysis of the radio station Europe2 on the base of listening results, and that of its market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bawf9/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparace formy a obsahu zpravodajské relace ve veřejnoprávní a soukromé televizi
Tereza ENDRŠTOVÁ -
Neverbální projevy redaktorů v živých vstupech ve zpravodajství veřejnoprávní a soukromé televize na příkladu mimiky a prozódie
Barbora BITTNEROVÁ -
Porovnání veřejnoprávních a soukromých stanic v regionu, způsoby marketingové komunikace a vliv na poslechovost
Zdeněk Koudelka -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Současná podoba soukromého rozhlasového vysílání v České republice
Aneta Bajerová