Rozbor cílových skupin a efektivnosti jejich oslovení vybraným médiem – Bc. Kamila Fišerová
Bc. Kamila Fišerová
Diplomová práce
Rozbor cílových skupin a efektivnosti jejich oslovení vybraným médiem
Analysis of Target Groups and Effectiveness of Their Addressing by the Selected Medium
Anotace:
Práce zkoumá, jaký vliv mají média na cílové skupiny. Objasňují a vysvětlují se termíny, které se používají v souvislosti s médii. Dnešní rozhlasové stanice jsou zcela vyprofilované a formátový výběr je rozhodně rozmanitější než kdy předtím. Pomocí výsledků poslechovosti provádím kompletní analýzu rozhlasové stanice Evropa2 a její postavení na trhu. Zaměřuji se na její cílovou skupinu a uvádím mediální …víceAbstract:
This thesis examines what impact the media have on the target groups. Furthermore, the terms being used in connection with the media are explained and illustrated. Current broadcast channels are completely profiled and the format choice is definitely more various than ever before. I am conducting a complete analysis of the radio station Europe2 on the base of listening results, and that of its market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bawf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Komparace formy a obsahu zpravodajské relace ve veřejnoprávní a soukromé televizi
Tereza ENDRŠTOVÁ -
Neverbální projevy redaktorů v živých vstupech ve zpravodajství veřejnoprávní a soukromé televize na příkladu mimiky a prozódie
Barbora BITTNEROVÁ -
Porovnání veřejnoprávních a soukromých stanic v regionu, způsoby marketingové komunikace a vliv na poslechovost
Zdeněk Koudelka -
Komparativní studie etiky veřejnoprávní a soukromé internetové televize
Karolína Stránská -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova -
Současná podoba soukromého rozhlasového vysílání v České republice
Aneta Bajerová