Miroslav Janek

Bachelor's thesis

Multimediální propagace společnosti

The Multimedia Propagation of a Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace společnosti. V teoretické části jsou popsány základní postupy vytvoření multimediálního díla, komuni-kace s veřejností, vysvětleny jsou základní pojmy z oblasti multimédií a popis jednotlivých technik. V poslední části je zmíněn marketing a prvky komunikačního mixu, které jsou důležité při plánování reklamní kampaně. Praktická …viac
Abstract:
This bachelor thesis deal with the use of media in promotion of the company. The theoreti-cal part describes the basic procedures for creating multimedia works, communications with the public, also explained the basic concepts of multimedia and description of indi-vidual techniques. The last part is mentioned marketing and communications mix elements which are important in planning the campaign. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Zverejniť od: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janek, Miroslav. Multimediální propagace společnosti. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 21. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe