Michael KANCNER

Diplomová práce

Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ

The effect of the BYOD model in comparison with the traditional use of ICT in primary schools
Anotace:
Cílem této práce bylo popsat model BYOD a srovnat jeho využití v porovnání s tradičním využitím ICT na základních školách z teoretického i praktického hlediska. Na základě tematicky shodných výukových hodin pro dvě skupiny žáků, které se budou lišit pouze ve způsobu využití digitálních technologií, a porovnat efekt modelu BYOD na výuku pomocí dotazníku a didaktického testu.
Abstract:
The aim of this study was to describe model BYOD and compare it with traditional use of ICT in primary schools from theoretical and practical point of wiew. Based on thematically identical teaching lessons for two groups of pupils, which will differ only by the way of using digital technologies and compare the effect of the model BYOD and its effectiveness with traditional use of ICT on primary school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KANCNER, Michael. Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Tělesná výchova - Informační a komunikační technologie