Michael KANCNER

Master's thesis

Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ

The effect of the BYOD model in comparison with the traditional use of ICT in primary schools
Anotácia:
Cílem této práce bylo popsat model BYOD a srovnat jeho využití v porovnání s tradičním využitím ICT na základních školách z teoretického i praktického hlediska. Na základě tematicky shodných výukových hodin pro dvě skupiny žáků, které se budou lišit pouze ve způsobu využití digitálních technologií, a porovnat efekt modelu BYOD na výuku pomocí dotazníku a didaktického testu.
Abstract:
The aim of this study was to describe model BYOD and compare it with traditional use of ICT in primary schools from theoretical and practical point of wiew. Based on thematically identical teaching lessons for two groups of pupils, which will differ only by the way of using digital technologies and compare the effect of the model BYOD and its effectiveness with traditional use of ICT on primary school …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KANCNER, Michael. Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / Physical Education - Information and Communation Technologies