Product placement v jihokorejské televizi – Bc. Kieu Anh TRAN
Bc. Kieu Anh TRAN
Bachelor's thesis
Product placement v jihokorejské televizi
Product Placement in South Korean Television
Anotácia:
Záměrem této bakalářské práce je obecně představit product placement jako nástroj marketingové činnosti, což zahrnuje jeho definici, vývoj, členění a možnou problematiku. Dále si také klade za cíl přiblížit situaci jihokorejské televize a výskyt product placementu v ní. K tomu využívá historický rozvoj televizního vysílání v Korejské republice, zákony spojené s vysíláním reklam a popis fenoménu Hallyu …viacAbstract:
This thesis opens with a a brief introduction to marketing and then it deals with product placement in general. It is concerned with the definition, division and historical development of product placement. The goal of this thesis was to describe South Korean television and its usage of product placement. To achieve this it draws from the development of television broadcasting in South Korea, contemporary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Šturdík, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRAN, Kieu Anh. Product placement v jihokorejské televizi. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Korean for Business
Práce na příbuzné téma
-
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
Thanh Nhan Phan -
Historická analýza vzestupu a expanze korejské populární kultury na západě
Pavla Girardová de Villars
Názov
Vložil
Vložené
Práva