Karolína Krejčová

Master's thesis

Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči

Marketing strategy for national cultural monument The old wastewater treatment plant in Bubenec
Abstract:
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to create a marketing strategy for national cultural monument called The old wastewater treatment plant in Bubenec. First part of the thesis consists of the theoretical introduction to the marketing of the cultural organizations and to the logic of a marketing strategy. The practical part is focused on creation of the marketing strategy of cultural monument for 2017 step …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Jarmila Netková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69064