Karolína Krejčová

Diplomová práce

Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči

Marketing strategy for national cultural monument The old wastewater treatment plant in Bubenec
Anotace:
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to create a marketing strategy for national cultural monument called The old wastewater treatment plant in Bubenec. First part of the thesis consists of the theoretical introduction to the marketing of the cultural organizations and to the logic of a marketing strategy. The practical part is focused on creation of the marketing strategy of cultural monument for 2017 step …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Jarmila Netková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69064