EHRENBERGEROVÁ, Markéta. \textit{Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele}. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfdlxh/.
EHRENBERGEROVÁ, Markéta. <i>Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfdlxh/.
EHRENBERGEROVÁ, Markéta. Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele. Online. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfdlxh/.
@misc{Ehrenbergerova2012thesis,
AUTHOR = "Ehrenbergerová, Markéta",
TITLE = "Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-11-14]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Pavel Drdla",
URL = "https://theses.cz/id/pfdlxh/",
}
@misc{Ehrenbergerova2012thesis,
AUTHOR = {Ehrenbergerová, Markéta},
TITLE = {Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Pavel Drdla},
URL = {https://theses.cz/id/pfdlxh/},
URL_DATE = {2024-11-14},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Ehrenbergerová
| jméno = Markéta
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Psychologie reklamy a její vliv na postřebitele
| url = https://theses.cz/id/pfdlxh/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Pavel Drdla
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-14
| poznámka =
| jazyk =
}}