Kamila KOKEŠOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.

Marketing communication of Homutuv statek, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analyzováním marketingové komunikace využívané v podniku Homutův statek a následným navržením nové marketingové komunikace dle modelu RABOSTIC, která zajistí zvýšení zájmu o poskytované služby a zvýšení tržeb. Pro dosažení cíle jsou využita sekundární i primární data získaná pomocí dotazníkových šetření, šířeným emailem mezi hosty pensionu a volně přístupným na soc. …více
Abstract:
The aim of this work was an analysis of marketing communication used in Homutuv statek and designs a new marketing communication according to the RABOSTIC model, which will ensure an increase an interest in the provided services and in sales. There are used primary and secondary datas, which were obtained by questionnaires distributed by email among guests and freely available on social network. Questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOKEŠOVÁ, Kamila. Marketingová komunikace společnosti Homutův statek, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická