Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu – Markéta Marušáková
Markéta Marušáková
Diplomová práce
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Advertising: Regulation and Code of Ethics of The Council for Advertising
Anotace:
Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5600
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: Zbyněk Švarc
- Oponent: Martin Boháček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.