Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu – Markéta Marušáková
Markéta Marušáková
Master's thesis
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Advertising: Regulation and Code of Ethics of The Council for Advertising
Abstract:
Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5600
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: Zbyněk Švarc
- Reader: Martin Boháček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.